#1 2017-03-10 20:37:24

Frantisek Apfelbeck
Člen
Místo: Kout na Šumavě
Registrován: 2016-06-11
Příspěvky: 14
Web

cidre setkani jaro 2017

Dobrý den,
chtěl bych navrhnout setkání na téma cidru někdy během pozdního jara v České Republice, možná květen? Jsem z Českého Lesa (Kout na Šumavě), uspořádat akci kdekoliv v ČR mi zní dobře. Termín a místo konání bych doporučil stanovil do konce března. Kdyby se nás dalo dohromady několik, tak si myslím, že by jsme mohli uspořádat pěknou menší akci s ochutnávkami, přednáškami, workshopy, něco o tom napsat, zkrátka takové příjemné setkání.

Za sebe mohu presentovat jak experimenty, které jsem dělal tento podzim a zimu, tak i velmi kvalitní cider domácí a z "micro-cidrerie" převážně z Normandie, kde výrobu cideru nyní studuji. Mám teď trochu více času, tak doufám, že brzy budu moci nabídnout k přečtení či studiu blog posty, zajímavé odkazy nu a pokud možno pomoci uskutečnit tuto akci. Normandie je pro studium cidru opravdu skvělá, pokud někdo plánujete návštěvu, dejte mi vědět, nějakou dobu tu plánuji být.

Přeji příjemný den,

Z Cherbourg, Normandie,

Fratnišek Apfelbeck

PS Zde je základní info mého projektu, jehož hlavním protagonistou je cidre. Většina Infa je prozatím v angličtině.

https://foodhackingbase.org/wiki/Local_ … roject_FAA


"There is no way to peace, peace is the way." Mohandas Karamchand Gandhi

Offline

#2 2017-03-17 20:01:25

Frantisek Apfelbeck
Člen
Místo: Kout na Šumavě
Registrován: 2016-06-11
Příspěvky: 14
Web

Re: cidre setkani jaro 2017

Dobrý den,
chtěl bych navrhnout jako jedno z možných míst pro konání akce České Budějovice a  dva časové termíny, duben pátek až neděle 28-30/4 či červen pátek až neděle 2-4/6.
Mám v Českých Budějovicích určitě zázemí, což by pomohlo organizaci. Je tu někdo z Českých Budějovic? Pár lidí co tam mají rádi cider tam znám, mimo jiné jsem jich několik potkal v  Klubu Malých Pivovarů.
Mějte se příjemně, věřím, že to bude hezká akce..
Z Ferme du Vastel,
František Apfelbeck